Facebook’ta karşımıza ne çıkacağına kim karar veriyor?

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

36 Cevaplar

  1. MEHMET ÇELİK dedi ki:

    Alaka düzeyleri ile işlem yapılıyor. izlediğimiz yada baktığımız katagorilere göre karşımıza çıkıyor. youtube de bu sistemi kullanıyor sanırım

  2. mustafi dedi ki:

    Face de fake hesap actim ama yine hep tanıdıklar cikiyo karşıma

  3. Usta Elektrikçi dedi ki:

    algoritmalar ve tabiki cookieler karar veriyoruz bulunduğun konum vs vs diğer etkenler paylaşımlar

  4. Deniz dedi ki:

    Google da araştırdığım bile facebook da çıkıyor nasıl iş anlamadım. Biriyle şunu alacam diye söylüyorum o reklamlar çıkıyor. Valla helal olsun adamlar herkesi iyi takip ediyor

  5. fatih dedi ki:

    facebookta eskiden böyle bir durum yoktu bence facebookta bu durum yokken daha güzeldi.

  6. burak yıldız dedi ki:

    bazen arkadaşımla bir ürün hakkında konuşuyorum sonra facede aynı ürün çok ilginç

  7. Batıkent Kreş dedi ki:

    Valla artık neyin ne olduğu belli olmayan bir ortam haline geldi. Ben artık kullanmıyorum

  8. Umut Y dedi ki:

    adamlar çok zeki ya bir video izliyorsun ona benzer videolar geliyor internetten bir ürün inceliyorsun karşına onunla ilgili reklam çıkıyor solda kayıt ettiriyor robotlarına bize veriyor valla helal olsun adamlar cidden zeki nerden nereye

  9. Bu yapay zeka dedikleri olsa gerek. Teknoloji gerçekten korkutucu bir hızla ilerliyor. Kim nasıl durduracak bilmiyorum.

  10. futebol dedi ki:

    bende çok merak ediyordum cevabını aldım teşekürler..

  11. izmirtabela dedi ki:

    Facebook tarzı programlarla bence algı yönetiyorlar. insalar oralarda gördüğü şeyleri örnek alıp normal hayatlarına uyguluyorlar. allah sonumuzu hayır etsin.

  12. gurupasa dedi ki:

    gerekli açıklamaların her biri yapılmış. ellerine sağlık

  13. gurupasa dedi ki:

    nedense her makale sade ve can alıcı olarak anlatılmış.. faydalı bir paylaşım olmuş

  14. Ballı Soprano dedi ki:

    Artık Facebook da magazinel ögeleri üstlerde çıkarıyor sanki. En çok tıklananları, en çok yorum alanları…

  15. Ballı Soprano dedi ki:

    Artık Facebook da magazinel şeyleri, yani en çok tıklanan okunan yorum alan şeyleri üstte çıkarıyor.

  16. ordunaryus dedi ki:

    face güvenlimi hala tartışılır bence hep tartışılacak . soruya gelince tabiki ilgi alanlarımız

  17. ahmet dedi ki:

    bende ce doğru değil zararları da olabilir

  18. Samsun çilingir dedi ki:

    faceokkta karşimiza hep sahte insanlar fake hesaplar daha cok cikiyor buna artık bi cözum bulunmasi lazim tc kimlikle onaylanması lazım kı bidaha kimse facebook fake hesap acamasın

  19. deniz keskin dedi ki:

    valla bu robatlar artık insanlardan akıllı her şeye onlar karar veriyorlar

  20. M.Z. Yılmaz dedi ki:

    Facebook Eskiden Kullanıcılarını Düşünüyordu şimdi ise Parası Olan Müşterilerini Düşünüyor Ne yapacağı belli olmaz

  21. ArifD dedi ki:

    teşekürler forever cok faydalı bir yazı jenerik olmuş siz bu işi biliyorsunuz adamım

  22. Ayrıntılı bilgi için teşekkürler.

  23. Adam Zeki dedi ki:

    Çok faydaları bir yazı olmuş teşekkürler

  24. oktay demir dedi ki:

    vallah bu konuları bilmiyordum facebookta okadar surf yapıyoruz vede şimdi okudum güzel makale olmuş teşekkürler admin

  25. MEHMET ÇELİK dedi ki:

    yaw bu internet robotları anamızı ağlatacak sonunda. yazı güzel. sıradan değil. elinize sağlık.

  26. videoizles dedi ki:

    Oldum olası bu konuyu hep düşündüm fakat bunda da bir çıkar olduğu aşikar

  27. gökhan aktuğ dedi ki:

    Facebook 2 seneye kalmaz çok farklı boyutlarda olacak,yazılımcıları olsun vs harvad ,oxford gibi üniversitelerden mark’ın dostları arkadaşları yani onun kadar başarılılar. köstek değil destek oluyorlar. 3 bin tane editörleri bulunmakta, içerik paylaşımlarını kontrol altına alıyorlar. 🙂 makale için teşekkürler.

  28. Teknoloji gelişti artık büyük şirketler için bu şekildeki robotlar elbetteki bir avantaj. Kişinin hareketlerini analiz ediyor neyi beğenip beğenmediğine göre önüne ona göre haberler veya reklamlar çıkarıyor. Akıllıca tabiki..

  29. Mahmut korkmaz dedi ki:

    Özel yazılımı sayesinde kişinin her hareketi kaydetilip ona göre sunması.pek güvenli bir durum değil

  30. whatsapp durumları dedi ki:

    Okadar gönderiyi derleyip toplamak bi insanın yapamacagı iş , özel yazılım oldugunu düşünüyorum.

  31. Mahmut Aslan dedi ki:

    Facebook algoritmalarıda google ile yarışır hale geldi sanırım. İlgiye göre şeler çıkıyor sürekli.

  32. Şenol ARAS dedi ki:

    Facebook artık genç çağı atladı ileri çağa yöneldi.Gençler İnstagram ve Twitter’a akın etmiş durumda.

  33. Hakan dedi ki:

    facebook ta hep ilgimi cekicek reklamlarla karsilasiyorum yani genel reklamlar o yonde

  34. Ballı Soprano dedi ki:

    Facebook’un algoritmaları, Google kadar iyi midir bilinmez tabi ki de, oldukça iyi. Yalnız kurumsal sayfalarda bir sayfayı beğenenlerin yalnızca %3-5’ine içeriği göstermesi büyük acımasızlık :(((

  35. adamlar çok zeki ya bir video izliyorsun ona benzer videolar geliyor internetten bir ürün inceliyorsun karşına onunla ilgili reklam çıkıyor solda kayıt ettiriyor robotlarına bize veriyor valla helal olsun adamlar cidden zeki nerden nereye

  36. Ben facebookun çok da güvenilir olmadığını düşünüyorum. Bu yüzden de özelimi paylaşmıyorum.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir