Dolandırıcıların Yeni Yöntemi; Televizyon Programları!

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

20 Cevaplar

  1. moto kurye dedi ki:

    Merhaba gerçekten bu güzel konunuz için teşekkür ederiz. İnsanların bilinçlenmesi gerek

  2. Burak dedi ki:

    Bu sistemlerin çökertilmesi için sürekli olarak “Kamu Spotu” olarak tv lerde yayınlanması gerek. Televizyondan gördüklerini televizyondan engellemek lazım.

  3. no name dedi ki:

    açıkçası bu kadar herkes diyor dolandırıcılar şunu yaptı bunu yaptı artık farketmeleri lazım insanların dikkatli olmaları lazım kanıt istemeleri lazım 1-2 gun dusunmek ıcın ızın ıstemelerı lazım

  4. Ahmet dedi ki:

    Millet ne yapacağını şaşırdı gerçekten daha neler duyacaz valla ilginç gerçekten.

  5. Ballı Soprano dedi ki:

    Makalelerinizin konu çeşitliliği ve enteresanlığı gerçekten çok ilgi çekici. Bu makale özelinde de, pes pes pes… Dolandırıcılığın boyutları artık çok değişti, çok gelişti maalesef 🙁

  6. Oğuzhan dedi ki:

    Ya valla bu tarz insanlar çoğalıyor gerçekten. Gül gül öldüm. Makalelerinizi de takipteyim bu arada..

  7. kuzey gedik dedi ki:

    Dolandırıcılar her ülke de ve her dönemde var olmuştur… Kandırma içgüdüsü insanlar da varolan bir özellikitr… Kimisi onu kullanır; kimisi kullanmaz…

  8. Haahah izlemiştim bu konuşmayı ne güldüm ya arkadaş adamlar artık dolandırıcılığı meslek edinmişler yapacak birşey yok.serbest meslek 😀 makale için teşekkürler.başarılarınız devamını diliyorum.

  9. Kamer Ekenel dedi ki:

    Yaşantımıza akıllı cihazların girmesi maalesef aklımızı başımızdan alıyor. Telefonunuzla internet üzerinde gezinti yaparken.
    Nerelere habersiz bilgi bıraktığımız in farkında olmuyoruz.Dikkatli olmamız gerek.Allah bunların şerrinden bizi korusun.

  10. Mert dedi ki:

    Veri gizliliği konusu yasalaştığı günden beri firmalar çeşitli dümenler ile bilgi topluyorlar. Hatta kayıt alan dersaneler bile bu bilgileri satıyordu.

  11. Mehmet dedi ki:

    yok artık bu yöntemidemi bulmuşlar diyecek olsam bile bu olaya hiç şaşırmadım sonuçta dolandırıcı

  12. Beyinist dedi ki:

    Bir kaç gün önce YouTube da beyaz show un bir videosuna denk geldim. Orada da bu konudan az çok bahsediliyordu. Aklı başında olan, tek amacı “sosyal medyada bugün nasıl trend olurum” olmayan hiç kimse bu tür tuzaklara düşmez. Bu arada siteye bayağıdır uğramıyordum. Tema tasarımı komple değişmiş. Bayağıda güzel olmuş. Saygılar 🙂

  13. rahman dedi ki:

    Valla bu dolandırıcılığı artık meslek haline getirenler öyle organize oluyordu insan dolandırılırken bile ne oldugunu anlamıyor ki sonradan aklına tak ediyor ve iş işten geçmiş oluyor. Allah başa vermesin kötü bişey dolandırılmak.

  14. emir balın dedi ki:

    Abi şu dolandırıcıların bitmek bilmeyen hikayeleri ve taktikleri insanı usandırır biçime geldi artık buna da yuh !

  15. Fakircik dedi ki:

    Beyaz show da izlemiştim 😀 Ülkemizin zehir fikirli gençleri çok bu tür programlar ücretsiz. Hatta gelenlere para veriyorlar gelsinler diye evlenme programları vesaire mesela 😀 Vallahi tebrikler o işi yapanlara 😀

  16. engin dedi ki:

    bizim insanımızın kafası zaten ilime bilime çalışmaz ki arkadaş nerde bi sahtekarlık nerde bi katekülli var ona yöneliyoruz taktiğe baksana 🙂

  17. Mehmet Taşkın dedi ki:

    bu tür haberleri görünce artık şaşırmıyorum nedense. ülkemizde maalesef son günlerde cılkını çıkarttı. daha neler olacak neler..

  18. Orakci Blog dedi ki:

    Yok arkadaş ya millet gerçekten iyice şaşırdı daha neler duyacağız. Bu insanlar gerçekten emek hırsızlığına bayılıyor bu kadar da olmaz ki. Bilgilendirme için çok sağol hocam ellerine sağlık.

  19. Recep dedi ki:

    Merhaba gerçekten bu güzel konunuz için teşekkür ederiz.

  20. Ali Osman Şen dedi ki:

    Sanırım burada etkili olan şey yöntem değil de ikna kabiliyeti. O an için aslında metod önemsiz kalır ve karşıdaki kişinin söyledikleriyle sizi nasıl ikna edebildiği ortaya çıkar. Allah bizi bu tür insanlardan korusun.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir