Adil Kullanım Kotası Mayıs Ayında Kalkıyor!

Bunlar da hoşunuza gidebilir...

20 Cevaplar

  1. onlinetahta dedi ki:

    Adil Kullanım Kotası gerçekten çoğu zaman önümüze engel oluyordu. kaldırılmsıd iyi olacaktır

  2. Mahmut Aslan dedi ki:

    Adil kullanım kotası AKK kalkar başka bi kısaltma gelir zannımca hiç güvenmiyorum bu internet olaylarına 🙂

  3. Şenol ARAS dedi ki:

    Adil kullanım kotası kalksa ne olacak Trabzonda yaşıyorum 24 Mgbt internet tarifemde en fazla 500 Kbsn indirme hızı görüyorum.

  4. Aleyna dedi ki:

    Adil kullanım kotası kalkmaz herifler 6 gb internete 50tl istiyor yaa ben bunlardan her şeyi beklierim.

  5. Magazinci dedi ki:

    Çok etkili bir uygulama olmayacak bence. Firmalar yeni çözümlerle karşımıza çıkacaktır.

  6. evren seyhan dedi ki:

    Anlamsız bir uygulamaydi zaten AKK nedir ya hem limitsiz de hem limit koy. Birde gece 2 ile sabah 8 arası olması ne kadar iyi düşünülmüş

  7. theoto dedi ki:

    Adil kullanım kotası çok az adam gibi film bile izleyemiyoruz bu kota işini ne zaman kaldıracaklar bıktık artık ya

  8. theoto dedi ki:

    Adil kullanım konası ortadan kalksın internet yavaşlamasın artık bu nedir yaa iki film izledikten sonra internet yerlerde

  9. Anıl dedi ki:

    Henüz kalkmadı sanırım

  10. Mahmut korkmaz dedi ki:

    Çok saçma bir karar. İnternet sınırsız olmadıktan sonra ne anlamı var

  11. Hakan dedi ki:

    Sadece TR ye ozgu olan kota boyle bir kota dunyanin acaba hangi ulkesinde mevcut merak ediyorum

  12. Bunu firmalar kullanmak isteyeceklerdir diye düşünüyorum.

  13. yazitörsinan dedi ki:

    bugüne kadar yapılan adaletsizlik ne olacak, onla ilgili birşey varmı. Adil kullanım kotası için geçmişe dönük tazminat davası filan açabiliyormuyuz.

  14. adnan horç dedi ki:

    çook saçma ya berbat bir düzen

  15. batmangundem.com dedi ki:

    zaten baştan beri olması saçmaydı. o kadar para verdiğin interneti kullanamıyorsun. Hız zzaten normalde de kötü Akk ile berbat ötesi oluyordu

  16. whatsapp durumları dedi ki:

    hayırlısı demek en iyisi bakalım görelim.

  17. oktay demir dedi ki:

    inşallah kalksınya bazen videolar indiriyorum düşüyor teşekkürler admin

  18. berkalp dedi ki:

    inşallah hayırlı olur.

  19. Bilen Cevaplasin dedi ki:

    en başından beri olmaması gerekiyordu zaten

  20. Ballı Soprano dedi ki:

    Hayırlısı olsun demek en doğrusu gibi hakikaten bu noktada. Emir demiri kesiyor…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir